söndag 21 oktober 2007

Gilmore girls

Idag är det söndag och det regnar.. Söndagar med regn i Tyskland är sjukt trista.. :P

Idag har jag bara suttit vid datorn och kollat på gilmore girls.. <3 Jag fick en grym ide av Sofias kompis johanna.. :P Jag kollade upp på youtube sökte på jess och rory.. Och ja, va mer kan jag säga, jag har typ sett på alla scener när jess är med, och jag kan konstatera att det finns mer störda människor än jag.. ;)

Men suck.. Så underbara timmar jag har haft med jess.. Jag ska beställa tredje boxen också, och så får jag hoppas att mamma och pappa får den innan dom åker till ROm så dom kan ta med den till mig.. ;)

Det här är nästan som när jag var besatt av Felicity..

<3 ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vännen! Jess är ju Peter Petrelli i Heroes!!! Milo Ventimiglia! Min nya älskling också :D :D Han är fan det hetaste som har gått på två ben, någonsin. Hoppas du har det bra älskling! <3