måndag 15 oktober 2007

Ikea..

Shitos, läste precis ELins blogginlägg.. Orkar inte skriva lika långt.. ;) Men det låter som du har det bra! Skönt..

Idag var jag på språkkurs.. trist som vanligt.. :P Men men.. det är iaf bra att vi går igenom grammatik.. Jag lärde Sofia lite på ikea sen också.. ;) Haha stackarn.. :P

Ja dagen började alltså med min språkkurs, sen så köpte jag 10 clementiner "som vanligt" har dock inte ätit så många idag typ 3 eller nått.. Sen så skulle jag Sofia och Linnea åka till Ikea här i Essen.. Det blev bara jag och Sofia för Linnea kände sig sjuk..

SÅ jag och Sofia åkte till Ikea och åt köttbullar, sen gick vi runt på ikea och provbodde lägenheterna.. ;) Sofias kök är i trä.. mohaha.. Mitt är vitt och glansigt.. :P Noooorrland..

Igår var vi i ddorf Jag, linnea och Sofia och träffade Malin ifrån Wuppertal.. TRevlig tjej.. :) VI fikade på Woytons jag tog en chailatte men den var inte alls lika god som hemma.. :(

Och ikväll så passade jag tvillingarna en stund och sen så åt jag och Diane lite middag som jag ordnande.. Dét blev en trevlig pratstund om syskon, pojkvänner, uppväxt blabla.. :)

Imon ska jag ha en heldag med tvillingarna och Anouk.. :s hoppas att det är fint väder så vi kan vara ute och leka..

Inga kommentarer: