måndag 8 oktober 2007

Piano,pizza, promenad.. Och Party

Fy,, jag orkar egentligen inte skriva så det får bli ett kort inlägg idag.. Jag har typ skit ont i huvet och har haft de i några dagar nu.. Fyy.. För lite sömn och för mycket stress.. :P

Igår var det söndag, då var jag Sofia och Linnea inne i ddorf, vi gick och åt, jag tog pizza mums, och de tog någon slibbig lasange som man inte fick någon ketchuo till! ;) Linnea frågade och han bah ehh nej du kan inte äta ketchup till det där.. Så då fick hon ingen.. :P

Sen gick vi en promenad och där vid Rhen satt det en och spelade på flygel, sjukt mysigt.. ;) Särsklit romatiskt var det ju för att himlen var alldeles rosa.. ;)

I lördags var jag och Sofia barnvakt, åt barnen här.. Det var trevligt, vi bar sjukt gtymma som fick alla barnen att sova innan nio!!! Trodde jag aldrig.. :P Sen kunde vi ägna oss åt gilmore girls.. :)

I fredags var vi ute, härlig utekväll! :P Dock kom vi inte in på Die mauer den gången heller.. Kan ha vart för att vi skrek en kilometer innan vi gick dit.. ;) Men det var kul ändå vi var väl mest på Kuhstall och träffade mysko typer ute.. Typ några som förföljde oss, och några polacker som åkte runt i en kundvagn, och några belgare som visade sog vara riktiga äckel.. ;) Och Linnea träffade nån spanjor som Sofia fick tolka åt.. :P Jaa det var en kul kväll som slutade klockan sex på morgonen.. Och jag tog tåget hem så jag var i Essen klockan sju..

Idag är jag skitrtrött.. Har varit med barnen och städat hela dagen känns de som.. Suck..

Idag var jag på min första språkkurs! Det var tråkigt.. :P DEt var skitlätt typ.. :P Hälften av alla där var från Srilanka en från thailand, en från Vietnam, en från ghana och en som var typ (tror jag) lika gammal som jag från Canada.. Hm dom från Thailand och Vietnam kunde knappt prata vi gik typ igenom två sidor på en och en halv timme.. Massa upprepningar, vi lärde oss att skilja på Cola och Kohle som är kol.. dom från thailand och vietnam sa Co--la ja.. :P Men planerna för veckan se ut såhär

Mån: Idag jobba språkkurs egentligen ska jag med ANouk på engelska men Diane sa att hon kunde gör det.. = skönt..
Tis: Imon har jag inga planer.. Antagligen ska jag vara med tvillingarna för Oma är sjuk..
Onsd: Anouk har balett, jag har språkkurs
Tors: Aupair-träff! Ska lbi kul! Hoppas att det går några trevliga där..
Fred: Utgång med Linnea och Sofia
Lörd: Barnvakt hemma hos Sofia.. :)
Sönd: Anouks kusin fyller år så dom ska dit.. Jag stannar hemma.. :P :D

Idag har jag typ förätot mig på clementiner!! Dom e sjukt goda här! Jag kan liksom inte stoppa mig.. :P Jag köpte tio stycken i morse när jag var i stan.. Och så gjorde jag en fuling och sa inget till dom andra = Jag får alla själv.. Mohaha.. Fast en halv fick Anouk, guu va generös jag är!! ;)

Inga kommentarer: