söndag 28 oktober 2007

Kuhstall is the shit!

Igår var det utekväll! Jag mötte upp Caroline på tåget i essen och så åkte vi tillsammans till Ddorf, där skulle vi egentligen shoppa men det blev inte så mycket av det.. :P TRäffade Johanna och hennes lillasyster Camilla som var på besök här istället.. DE var mer sugna på att shoppa så vi delade på oss och skulle träffas senare..

Sen så gick jag och Caroline och åt mat.. :P Mumsigt på en libanesisk restaurang, maten var seg men god.. :) Sen blev det en frappucino på Starbucks också.. :P Hehe massa Brainfreeeeeze..

Sedan så gick vi till någon kiosk köpte lite dricka, (billig fylla) Och så skulle vi sätta oss på en trappa och dricka.. Och inte vilken trappa som helst utan THE trappa som alla sitter på.. Men eftersom det var en jävla isbana hela vägen längts vattnet kom vi inte dit, så vi fick nöja oss med en mindre men också vid vattnet.. :P Men det var skitnära att jag trillade i fleeera gånger.. ;) Alla som kom förbi hade onda avsikter.. hmmf..

Sen kom Johanna och Camilla så satt vi där och förfestade till nio eller nått.. Jaa vi var ganska tidigt ute.. :P Och sedan åkte vi till Suttons där Sofia numera jobbar.. :D Ganska trist pub måste jag säga.. Förlpt men ja det var inte välrdens lajbans, även om stämmningen hökdes avsevärt när vi kom.. mohaha.. Men det var mys att träffa Sofia iaf.. :)

Efter det blev det Altstadt och Kuhstall!! :D Trots att Caroline hatar det stället så följde hon med en stund.. :P Och där suck den finaste ever.. Min tofs..
Ja han hade tofs med han va söt ändå.. :P Jättesöt, med randig tröja pösjeans och en tofs.. haha.. Men eftersom Camille mådde dåligt och hotade med att åka hem om inte vi gick var jag tvungen (mot min vilja!!) att lämna honom.. :(

Sen gick vi till Buckmulligans, och Camille och Johanna åkte hem.. Klockan var väl 1 när vi kom dit och Caroline lurade mig att stanna till hal 3.. hmmm.. -.-
Men där träffade vi några engelsmän som sa att jag pratade väldigt bra engelska! Mohaha.. :D Och så kom någon kompis till Caroline Reéne eller nått.. :p Jaa efter det hamnade vi på donken som vanligt, jag satt där och längtade och sen kom Sofia med sin Chef.. Som va skitfestsugna och jag och Caroline hade typ tänkt att åka hem.. :P Men det blev en runda på Kuhstall igen och sen åkte vi hem.. :) Var hemma vid halv sex, inte så sent för att vara här. +att man ställde tillbaka klockan inatt så vi hade ju en extra timme.. :P

Idag har jag varit skitduktig och storstädat i väntan på att Sofia skulle höra av sig. :D Har hon gjort nu och hon "hinner"inte träffa mig.. :( Snyft jag som har sett fram emot det hela dan.. :( SÅ nu blev jag deprimerad..

2 kommentarer:

Anonym sa...

OH JAG VILL med ha frappuchino på starbucks.. var helt beroende av det i USA!

Anonym sa...

haha jävla tofs. haha

pics finns nu på min blooogg. joely.blogg.se

( o glöm inte kommentera :D )

/jollyy