tisdag 11 september 2007

07-09-11

Nu är det inte långt kvar tills jag åker!! :D
Det är blandade känslor men mest är det spännande och roligt.. Nu har jag haft ganska många dagar på mig att vänja mig vid tanken på att jag snart ska åka.. :)

Igår var vi på Lager 157 jag Anna, Barre, Sara och Fia som körde! :D Tyvärr så hittade vi inget på Lager, men det var kul ändå! Eller vi köpte lite linnen och sånt, det är alltid kul.. :) Idag så var jag hos Robin n'r han åkte iväg och jobbade, jag satt helt uppslukad av min bok (som jag senare samma dag läste ut). Sen när Robin kom tillbaka till mig på sin lunch körde han in mig till stan. Jag var bara tvungen att ha den väskan som Sara hade.. ;) Så jag köpte den och ett par skor (kunde bara inte motstå ett par gudomligt snygga "halva" stövlar. Eller de kanske var mer som ankelboots. Sen åkte jag till kungsbacka och lånade en fortsättning på min bok.. Jag älskar serier.. ;) Så nu är jag här hemma, ska jobba natt inatt, dom ringde i morse och jag kunde inte riktigt motstå 10 timmar med OB.. :P

Det är så hemskt att lämna dig bara.. Jag blir så lessen varje gång du är lessen, för att du är det på grund av mig, det är liksom mitt fel.. :(
Jag vill inte att du ska tycka att det är jobbigt, jag vill bara att du ska se det på samma sätt som jag, och tycka att det är roligt.. Det var så hemskt igår att se dig då ledsen och veta att det är mitt fel.. Min älskingsRobin, det är du och jag fast med lite avstånd bara.. <3

Inga kommentarer: