onsdag 5 september 2007

5 september

Hejhopp!

Inatt så jobbade jag.. Inget särsklit hände.. Chill typ.. Jag kollade på en film med Collin Farell. mm värsta het i en militärfilm (han va väldigt ung).. Tigerland heter den..

Läste Elins blogg, det verkar som hon har det bättre nu, och det känns verkligen bra!
Hoppas att det blir något med pingisklubbarna! :D Och att du hittar några kompisar snart också.. :P

Idag hände nått konstigt med mig.. Jag har typ kännt mig sjuk å så. Hostat och haft ont i halsen. Och nu när jag vaknade halv tre så började jag å äta lite frukost, två mackor och lite proviva. Sen när jag precis hade ätit klart så mådde jag skit illa! Det kändes som att jag skulle svimma eller nått och jag blev alldeles kallsvettig .. Sen så fick jag kräkreflexer och jag tänkte att det var för att jag precis hade hostat, det kan ju bli så ibland.. Men nää.. Sen mådde jag as illa och sen spydde jag.. USCH! Jag spyr typ aldrig!! Sen ringde jag mamma och hon sa att jag skulle stanna hemma idag.. Så det gjorde jag och då hade jag en trevligt Klara-dag.. :P

Idag är det den 5 September 2007 det är exakt 2,5 år sedan jag och Robin blev tillsammans.. :)
Vi hade tänkt gå ut och äta eller nått ikväll, men va fan nu sket det sig.. :( Vi får mysa hemma hos mig istället.. :)

Idag hade jag även tänkt att städa mitt rum.. Måste verkligen göra det nu.. Haha det ser ju ut som Fias rum brukar göra! :P (sorry Fia, men det är faktist sant)

2 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

Fias ser for javligt ut ibland ;)

Anonym sa...

Haha,Ja. Ibland ser det förjävligt ut! men nu är det fint. Va äcklig du är som beskriver din spy-grej i detalj!