fredag 28 september 2007

Vad har vi lärt oss idag

Hm. Idag har tvillingarna varit kinkiga.. Jobbigt.. Jag fick välja mellan att passa villingarna eller att storstäda huset.. :P Eller välja och välja, Diane om in och frågade om jag kunde passa dom för hon skulle dammsuga och toka glven.. visst det gjorde jag.. Men som vanligt var Bennet väldigt mammig. SÅ det gick inget vidare.. :P men då gick vi ut en promenix runt Grugaparken.. Mys! jag äslkar den vägen.. SÅ jag powerwalkade och dom sov.. Helt undetbart.. ^^ Så vi ar ute en timme.. = en timmes träning.. ;)

Haha, alla typ ler mot mig när jag är ute och går med tvillingarna.. Eller så kollar dom konstigt på mig.. :P en oftast är det leenden man möter, och så hälsar andra människor som också är ute och går med en vagn.. :P Tyå vi har nått gemensamt.. ;) haha häromagen kom det två pappor ute med varsin barnvagn (mitt på dagen) hur ofta ser man det..? och den ena pappan log värtsa leendet och sa hej! haha jag hälsade såklart tillbaka.. :P

Idag ska jag åka till oma och opa.. Suck.. ingen dator på hela helgen.. ingen Sofia på hela helgen.. :P och vi som skulle gå ut!! :(

Idag när jag hade tvillingarna i mitt rum eller vid datorn för det är det bästa dom vet.. :P SÅ slog dom på tangentbordet, och helt plötsligt när jag har släpp ner dom på golvet för jag orkar inte hålla reda på båda två så ser jag att mitt "h" är löst!! Shit, bennet har pillat bort min bokstav.. Hmm men det var ingen större skada skedd för jag kunde trycka dit det igen.. :P Men det betyder att jag har lärt mig två nya saker idag.. Dels ha inte tvillingarna vid datorn.. Och två strykjärn är sjukt varma..

Jag stod och strök och tvillingarna lekte på golvet och så dumma jag märkte inte att jag ställde strykjärnet på sladden så det trillade över min hand!!! Ja jag vet det gjorde sjukt ont.. Stackars mig..

Love love love - Jag har kollat på gilmore girls och min love är där, Jess... Mm jag har sett på vissa avsnitt flera gpnger bara för att han är med.. Idag fick jag en studn helt för mig själv då jag kunde titta ifred.. (händer inte ofta för barnen brukr komma in) Åhh heaven!!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

leende barnvagnsmän gillar vi. jag ska berätta om en man jag mötte (alltsa gick förbi) pa gatan som jag faktiskt inte hatar! nan gang.