tisdag 25 september 2007

Shopping-orgie!!!

Tjo!
idag har jag varit ensam med tvillingarna igen.. :P Först sa Diane att det bara skulle vara till klockan tolv, men sen kom inte mormor och morfar förren klockan två.. Men det var lugnt, det var trist den första timmen.. Men sen rullade det på. Vi gjorde pfannkocken... Mums tyckte tvillingarna! Sen så somnade jag dom!! Helt själv!! :D Det gick väldigt bra måste jag säga.. :P

Igår var vi på 95-års-kalas.. Det var bra.. Massor med kakor och tårtor! Jag fattade typ inte ens hälften av vad alla sa, och jag vet inte hur många gånger jag hälsade på folk! Vi sov ju där en natt också, eller sov och sov, jag so i samma rum som Lennie och vaknade en gång i halvtimmen av att han skrek, och sen så tog jag upp honom i min säng (vid fyra) och då vaknade jag av att han vred på sig eller tog all platsen (han la sig tvärs över sängen) Ja så det blev inte så mycket sömn den natten..

Sen så var jag och tvillingarna och hämtade Anouk på kindergarten.. Sen äntligen kunde jag åka in till stan!! Helt underbart..;) Jag skulle bara in och köpa mina skolböcker, men som vanligt när jag åker in till stan slutade det inte vid det.. :P Jag hittade en massa affärer som jag aldrig har sett innan! Och en hel galleria!!! Men då hade jag redan shoppat så mycket att jag inte vågade gå in där.. Vem vet vad jag hade kommit ut med.. :P

SÅ jag handlade alltså en rosa tröja från Nike, ett par mysbyxor på karstadsport, ett jättefint festlinne på hmm någon trevlig liten affär, och två string ett par hellokitty och ett par zebrarabdiga!! (helt gorgeous!) och en bh.. jag behövde faktisktallt det.. Och såklart mina böcker.. :)

Det var min dag.. :)

Inga kommentarer: