fredag 21 september 2007

Träningspass!

Idag var jag ocg tvillingarna i parken, jag tänkte att jag skulle ta en promenad och för att inte slingra mig ifrån det (som jag har gjort alla andra gånger.. :P) SÅ sa jag det till Diane och så föreslog jag att jag skulle ta med tvillingarna så att dom kom ut lite. Och då hade jag ju liksom inget val..:P Men det var bra det.. Jag kan inte sitta inomhus hela tiden.. Så vi gick till parken.

Först gick jag en runda och sen så stannade vi vid lekplatsen. Puuh jag säger bara det är ett helt träningspass att ha TVÅ ettåringar på en lekplats.. :P Jag va helt svettig efteråt!! Både skulle åka rutschkana helst samtidigt. Ja och så var det ju andra barn där också, men det tog dom ingen hänsyn till Rutschkanan var DERAS!! :P Haha..

Sen så gick jag én promenix med dom.. Gav dom varsinn nappflaska och fällde ner sätet i vagnen och tre minuter senare sov Bennet och sen Lennie också.. DEt var ganska skönt så då gick jag en längre promenad.. :)

Sen när vi kom hem ígen så sov ju båda två och det var ingen hemma.. Men när jag skulle lyfta in dom i huset vaknade Ben men inte Lennie.. SÅ jag och Ben lagade mat.. :) Han har börjat "acceptera" mig nu.. Det gör liksom inget om inte Oma eller mamma är där det går bra med mig också.. :P Men sen när Lennie vaknade så hade han kissat igenom blöjan så alla kläder var våta.. SÅ då fick jag snabbt springa upp cóch hämta nya kläder.. SÅ skönt tänkte jag nu kan vi ta det lite lugnt och leka eller ännu helle lösa en saga.. :P Men då känner jag en välkänd lukt.. barnbajs.. hm och inte nog med det barnbajs överallt!!! Bennets blöja hade gjort något så det var bajs på alla kläderna.. Jaha så nu var det bara att byta igen.. :P Alla kläderna där med..

Men sen dröjde det inte länge förren Diane och hennes mamma kom tillbaka.. :) Sen kom Anouki också så då bakade vi äppelmuffins. Och jag och André var på banken och fixade mitt kort..

Så nu sitter jag här igen..

1 kommentar:

Anonym sa...

jag håller oxå på att träna på min träningscykel! skulle träffat anisa ikväll, men det regnar as mkt här så jag tänker inta lämna huset ! MISS U