lördag 1 september 2007

Jag säger bara KATASTROF!!

Ja vart ska jag börja.. Igår eller nej i Torsdags, så var vi ju ute..

Vi började förfesta på Chezamis allt va bra, Vi (Jag,Fia, Barre och Malin) kom fit och träffade Anja och Anis.. Sjukt goa tjejer! :D Vi hade askul, det kom en äcklig 35-årig gubbe fram till oss och skulle dansa?! Anja va på och dansa på! (på skoj då) Typ alla på chez kollade på Anja och skrattade.. ;)

Sen så träffade vi några österrikare och anja fick strula.. ;) "jag ska strula så mycket att jag får herpes imon!!!" Hahaha. Detta var då efter typ tre cider och tre vin, som var snabbt uppdruckna utan mat i magen.. SÅ tänk själv jag va gaaanska packad.. Började sjunga tyska barnvisor med österrikarna.. Och försökte på väääldigt knackig tyska säga något lätt..

Hm, sen så kom katasrtofen. Allt jävla vin slog till med en gång och fatta inte ens hur jag kunde stå på benen! Jag bad Fia ringa till Robin för så mycket självinsikt hade jag att jag fattade att jag inte skulle kunna gå till Sticky, (hade jag det, så skulle jag ändå inte komma in).

Robin skulle komma och hämta oss på bäckmans. Det va tur att Fia va med och kunde vägen jag va helt lost. Då mitt i stan kom allt fram. Jag och Fia började prata om hur hemskt det var att Elin hade åkt och att hon hade det så dåligt. Och så skulle ju JAG åka också!! Det slutade med att vi storgrät både två när vi äntligen kom fram till min älskling. Jag öste ur mig massa saker och tårarna bara rann heeeela vägen hem till Robin. Och alla som känner mig vet att mitt ansikte blir totalt mosigt om jag bara gråter en tår. Då kan ni tänke er hur jag såg ut dagen efter.. Haha, Fia åkte med hem för hon mådde iinte heller så bra, hon spydde ut genom fönstret i bilen.. ;)

Sen när jag kom hem till Robin, satt jag bara i bilen jag kund everkligen inte gå upp och så spydde jag upp allt.. Sen kom jag upp till Robin och gick direkt till toan, spydde tills det inte fanns något mer kvar och jaa.. Sen hamnade jag i sängen och Robin hjälpte mig och va skitgullig.. Sen på morgonen mådde jag skit! Jag stannade hos Robin, fast han åkte å jobbade. Hela tiden låg jag i soffan och slökollade på tv och sov. Sen åkte jag hem vid ett och gick och jobbade vid fyra..

Vilken dag/kväll/natt..

Idag och igår har jag pratat med ELin. Nu är det mycket bättre och hon har 25(!!!) grader och sitter utanför guggenheim.. Myyys!

Nu ska jag parta me Fia och Mia!

Tjooo

2 kommentarer:

Anonym sa...

var en sjukt rolig kvälL! alla blev packade eller as packade.. vi får ses snart

Elin Richthoff sa...

HAHA,ja, det later minst sagt katastrof. Spy genom bilfonstret :P Snalla ring mig idag, jag behover det!! :(

Jag kanner mig sa ensam.

<3