lördag 8 september 2007

Min sista lördag hemma på flera månader

Fy fy fy !

Jag hatar att få hostattacker på heelt fel ställen.. :P haha men som sagt så kan man ju inte hjälpa när man får en så det är bara att stå ut och se ut som en röd jävla bomb som håller på att sprängas om man inte får hosta huur mycket som helst precis när prästen ska prata! Oh shit den meningen hade iiingen svenskalärare gått med på.. ;)

Ja som sagt så var jag på dop idag, det var Robins typ kusin som döptes till Isabelle Marie. Och jag har ju varit lite sjuk och hostig, och så tänkte jag flera gånger, bara jag inte får värsta hostattacken i kyrkan! Huur pinsamt som helst! Men såklart med Klaras vanliga supermegatur, började hosta så fort prästen började prata!

Och det blev bara värre! Jag loovar att typ hela kyrkan kollade på mig! :P Och prcis i dom ögonblicken när det var helt tyst och prösten skulle säga alla namnen satt jag där och helt misslyckades med att hålla en host! Fy så pinsamt.. Asså det var tur att det var några ungar som sprang omkring så att det inte var helt tyst! Robin såg typ ut som han inte kände mig! :P Haha jag kanske har överdrivit liiite men hemskt var det!

Sen så ursäktade jag mig väldigt snabbt så fort det var över i kyrkan, jag hjade faktiskt en anledning, mormor fyller 70 år imon och vi firade henne idag.. :)
Det är så jobbigt med andras släkt.. Jag undviker helst sådana tillställingar.. ;) Man har väl nog med sin egen! Jag känner mig alltid som en utbölding.. :P Typ någon som bara nickar och ler.. :P Jag brukar faktiskt inte ha några problem med sociala gerjer men hmm.. Nää det var väldigt skänt att komma hem till min egen mormor och morfar och morbror å så.. :)

Så sen när jag kom hem så firade vi mormor med tårta.. Ebba satt och väntade typ hela tiden vi fikade "när ska vi ta tårtan"
När Hedvig skulle ta en bulle så tittade Ebba misstänkt på henne och sa "Du får inte ta alla!" såå söt!! :D

Ikväll så va jag å Fia hemma hos henne och myste! :D Det är alltid mysigt. Vi skulle kolla på en film men Fia blev så irriterad på den så vi hade bara på tvn.. :P Jag kollade inte ens.. haha.. Hon kom och mötte mig på kronan och så köpte vi lite goa saker, typ lakritsglass!! Mums, och godis å lite cider.. :P Sen så gick jag helt själv från Fia, fast såklart med hennes pepparspray i högsta hugg! Men det gick bra jag blev inte överfallen.. :P

Ja, Thats it, det här var min sista lördag hemma i sverige på flera månader.. :S Nästa lördag vid den här tiden hoppas jag att jag ligger i min nya säng och sover.. :)

Nu ska jag ligga i min gamla goa älsklings säng och nana..
Godnatt!

Inga kommentarer: