tisdag 4 september 2007

Chillingt

Jao.. -.-

Va ska jag skriva idag då.. I lördgas var vi ute jag Fia, Mia, Sandra, och Jimmi, Fredrik och deras kompisar.. Det var mycket trevligt..

Jag hade min första helnyktra utekväll! Eller ah jag va nästen helt nykter.. Men men, vi började på Rumpan och sen dreog vi till Mingel. En fin utekväll.. Men det va synd att Mia och Jimmi bråkade, det drog lixom ner stämmningen lite..

DEt verkar som om Elin ser ett ljus! ;) Hon verkar ha det mycket bättre nu och det glädjer mig verkligen! :)

Nu är det inte lång tid kvar tills jag ska åka heller! Shit nu börjar jag bli lite nervös också.. ;) Men det ska bli såå kul! :D Men det känns så trist att lämna allt här hemma också.. Typ med Fia vi har kommit varandra så nära nu och det var samma sak med Elin.. :) Men jag vet att allt kommer att bli som vanligt när jag kommer hem igen! :D

Inatt jobbade jag, väldigt lungt typ inga som larmade.. Det var chill.. Ska jobba inatt också..

Hasta la vista! :D

Looooove

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

Ja, det kanns faktiskt sa. Och det sa det ska vara, FOR EVER! <3