onsdag 26 september 2007

Världen är inte gjord för tvillingvagnar

Nä.. Jag skulle g å och handla idag, på en liten supermarket i närheten av Anouks kindergarten. DEt ösregnade ute, men ingen ville hjälps mig att hålla upp dörren medans jag försökte få in vagnen. SÅ jag fick gå baklönges in det var inte det lättase. När jag kom in fanns det en speciell plats där man gick in med vagnen tur att det ficj lats. Men sedan kom problemet eller problemen. Det har gjort gångarna så smala så att jag inte kom imellan med vagnen! Jag kunde ju inte precis ställa barnen någonstans och gå coh hämta det jag skulle.. Nää men som tur var var folk snälla och flydde när jag kom.. :P Man kan verkligen inte gå två i bredd där.. Jag väälte ut en del grejer men det skiter jag i eftersom det är deras fel!

Sen när jag kom till kassan efter typ 30 min (jag skulle ha 3 saker) så måste jag gå ut i en speciell kassa och betala i en annan! Allt för att vagnen inte fick plats.. Suck..

jag har ju glämt att berätta om det fruktansvärda som hände när jag var ensam med tvillingarna!! Först så var det n'r vi gjorde pannkakor. jag satte dom i varsin stol och de lekte i besticklådan. Vad jag inte visste var att det fanns porslinsbestick där!! Så självklart så kastade Lennie just en sådan gaffel i golvet.. suck, och idag fråfade Diane om jag visste något om det.. Pinsamt..
Sen till det ännu värre!!! Jag skulle bya blöja på Lennie och då gjorde jag det i deras skinnsoffa, oa brukar också göra det. Och Lennie tycker väääldigt mycket om att springa runt naken. Så jag väntade 5 min med att ta på honom blöja.. BIG MISTAKE!!! Sen när jag ska ta på honom märker jagatt det är blött på hans body, hmm tänkte jag det kanske bara är dregel.. Men icke, i soffan på filten som lågi soffan på deras sidenkuddar!!! KISS!! Oh shit, va gör jag?! Jo, jag vänder på kudden och hoppas att ingen märker nått, luftar filten och torkar upp det i soffan. Och självklart aldrig mer byta blöja i soffan!!!

Idag var jag och Sofia på sightsing i Düssledorf.. :P Vi såg ett torn, Reihn och en kyrka med nunnor... :P Sofia vågade inte gå in där.. men det ville jag.. :P Men vi kollade bara lie utanför.. hehe.. På fredag så ska vi gå ut!! Har redan planerat våran barrunda.. ;) Haha självklart ingår Alhambra och strippen..;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah "strippen", sâ fult... skulle aldrig ha visat dig det där stället, nu kommer vi behöva ga dit varje helg :P

Anonym sa...

OMG OMG OMG! Hoppas inte kuddarna luktar kiss..